Hvordan skape tillit?
Å kjøpe nettside kan by på mange utfordringer. Det å finne ut av hva som er viktig og det som er mindre viktig. Med en ny nettside, så er det viktig med salg. Men kan man få det uten at en kunde har tillit til deg og din bedrift? Vil du kjøpe om du er usikker på den du kjøper ifra?
Det er flere metoder for å bygge tillit, og som du bør tenke over om skal kjøpe nettside.
Kundeutalser er viktig å ha på nettsiden. Der du har kommentarer ifra kunder som har kjøpt ifra deg. Helst med bilde og navn av dem. Dette er med på å hjelpe med å skape tillit. Dette er en av tingene som vil hjelpe med å bygge en bro mellom deg og en potensiell kunde.
Selger du til firmaer, så er det smart å vise andre firmaer du selger til. Om du selger tjenester eller produkter, så er det viktig å få det frem. Det viser at du har erfaringer og er med på å skape tillit til deg.
En side om deg selv og andre ansatte på din nye nettside. Der du skriver litt om deg, og de andre som jobber der. Med bilde av deg og dem. Vi mennesker liker alltid å se hvem vi gjør handel med. Dette er med på å skape en trygghet og tillit. Og det gjør det mer enkelt å ta kontakt for nye kunder.
Historie om bedriften bør du ha på din nye nettside. Det å skrive om hvordan dere startet og noen milepæler. Hvorfor dere driver med det dere gjør. Ikke la det bli med at det for mye detaljer, men at det er lett leslig historie. Men gjerne ha årstall når du startet, og lenge du har drevet med det du gjør. Hva som gjør at du trives med det du driver med. Dette er med på å skape en kontakt mellom deg og dine kunder. Noe som skaper en bro mellom dere.
En side om kontakt oss. Der du har en, helst flere metoder for å kontakte dere. En enkel side med telefon nummer, mail adresse og postadresse bør du ha på din nye nettside. Det hjelper med å skape en trygghet på at dere er ekte og vil ha en god kommunikasjon med kunder.
Å kjøpe nettside så er det mange ting å tenke over. Hjemmeside er for å nå kunder, å få dem til å handle av deg. Får du dems tillit, så er du et steg nærmere en handel.